امروز پنجشنبه ‌ ۹ فروردین سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱
پست الکترونیک ما
info@ctslab.ir
تلفن تماس
077-33342250

دفتر مرکزی :

  • بوشهر، رو به روی گمرک، ساختمان مرکز تجارت بوشهر، طبقه اول واحد هفتم
  • info@ctslab.ir
  • 077-33342250

مشاهده اخبار

برگزاری اولین دوره آشنایی با پیاده سازی استقرار نظام ایمنی،بهداشت و محیط زیست

هدف اصلی برگزاری این جلسه،استقرار یک نظام یک پارچه HSE،در سطح استان بوشهر به عنوان یک سمبل برجسته در سطح کل کشور میباشد.

اولین دوره آشنایی با پیاده سازی استقرار نظام ایمنی،بهداشت و محیط زیست ، صبح یکشنبه با حضور مدیر کل ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد جناب آقای دکتر سنجابی ،دکتر بهره مند،مدیرکل استاندارد استان بوشهر،آقای مهندس عزیزی معاون ارزیابی و انطباق، آقای دکتر محمودی رییس انجمن آزمایشگاه های همکار، دکترعباسی،رییس آزمایشگاه های دانشگاه خلیج فارس ،سرکار خانم برسان مدیر کل امور آزمایشگاه های استان و جمعی از مسئولین و مدیران عامل آزمایشگاه های همکار، درسالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان بوشهر،برگزار شد.

دکتر بهره مند مدیرکل استاندارد استان بوشهر در افتتاحیه این سمینار گفت: هدف اصلی برگزاری این جلسه،استقرار یک نظام یک پارچه HSE،در سطح استان بوشهر به عنوان یک سمبل برجسته در سطح کل کشور میباشد.

 

دکتر محمودی،رئیس انجمن آزمایشگاه های همکار استاندارد استان بوشهر نیز به ذکر این موارد اشاره کردند که،بالغ بر ۵۰ آزمایشگاه همکار در سطح استان وجود دارد که مهم ترین وظیفه شان،انجام آزمون است.پس از آن مقوله تدوین است.مثبت بر این ادعا،کسب عنوان دبیری نمونه کشوری در سال های متوالی،میباشد.در ادامه ایشان خاطرنشان کردند که در بحث ترویج استاندارد نیز کارهای مثبتی انجام شده از جمله:ارائه سخنرانی ها و پخش پکیج های تبلیغاتی در مدارس که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان،همراه بوده است.

ایشان اضافه کرد:شعارهای زیادی نیز در زمینه استاندارد مخصوصا در۲۲مهرماه،که روز جهانی استاندارد است،در سطح شهر ارائه میگردد.همچنین،بالغ بر ۳۶۰دقیقه برنامه ضبط شده،تحت عنوان زندگی استاندارد،از بخش های پربیننده صدا و سیمای استانی،پخش میشود که هدف از این برنامه،شناخت کالای استاندارد و مزیت های آن است.

در ادامه،جناب آقای دکتر محمودی،فرمودند که آزمایشگاه های همکار،در استان بوشهر،صرفا یک بنگاه اقتصادی و کسب درآمد نیست و مدیران عامل این آزمایشگاه ها،به مسئولیت در قبال استاندارد جامعه واقف بوده و این وظایف را به نحو احسن انجام میدهند.

درنتیجه،ایشان فرمودند،از طرف انجمن،آمادگی خود را در جهت پیاده سازی HSE، در سطح استان اعلام میدارند.

دکترعباسی،رییس آزمایشگاه های دانشگاه خلیج فارس،در این جلسه از برپایی اولین نمایشگاه آزمایشگاه های عضو شاعا،بعنوان نقطه عطفی یاد کردند.پیرو برپایی مورد فوق،ایشان خواستار،برپایی اولین همایش در خصوص مورد فوق در استان بوشهر شدند.

ایشان خاطرنشان کردند که خواستار برپایی همایشی دو روزه،با حضور روسای آزمایشگاه های دانشگاه های سراسر کشور، در سطح شهر بوشهر،در روز۳۰دی ماه،مصادف با حادثه پلاسکو،میباشند.

پس از آن،جناب آقای مهندس رضوی از جانب رئیس انجمن آزمایشگاه های همکار،جهت همکار با انجمن،مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

جلسه آموزشی آشنایی با HSEتوسط دکتر نوریان و پس از آن دکتر سنجابی برگزار و در نهایت این جلسه در ساعت۱۲ظهر به پایان رسید.

ارسال نظر