امروز چهارشنبه ‌ ۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲
پست الکترونیک ما
info@ctslab.ir
تلفن تماس
077-33342250

دفتر مرکزی :

  • بوشهر، رو به روی گمرک، ساختمان مرکز تجارت بوشهر، طبقه اول واحد هفتم
  • info@ctslab.ir
  • 077-33342250

مشاهده اخبار

اولین نمایشگاه ارایه توانمندیهای آزمایشگا های عضو شبکه شاعا

در راستای اهداف شبکه آزمایشگاه های علمی ایران (شاعا) در خصوص همکاری و اتصال بین شرکت‌ها و سازمان‌های خصوص و دولتی ارائه دهنده خدمات آزمایشگاهی در هر استان، بستری مهیا شده است

به مناسبت هفته آزمایشگاها(بزرگداشت سیداسماعیل جرجانی،پدر علوم آزمایشگاهی ایران،اولین نمایشگاه ارائه توانمندیهای آزمایشگاه های عضو شبکه شاعا،برگزار خواهد شد.

در راستای اهداف شبکه آزمایشگاه های علمی ایران (شاعا) در خصوص همکاری و اتصال بین شرکت‌ها و سازمان‌های خصوص و دولتی ارائه دهنده خدمات آزمایشگاهی در هر استان، بستری مهیا شده است تا کلیه آزمایشگاه‌های عضو شبکه شاعا که علاقه‌مند به معرفی و شناساندن توانمندی‌های خود و همچنین جذب مشتری بیشتر در حیطه تخصصی خود هستند، در این نمایشگاه حضور به‌هم رسانند.

شرکت‌های حاضر می توانند به مدت ۳ روز با متخصصین، محققین، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان تعامل دو طرفه داشته باشند. محققین از یک سو می‌توانند شرکت های ارائه دهنده آزمایش‌های تخصصی خود را در استان شناسایی نمایند و از ارسال نمونه ها به سایر استان ها جهت آنالیز خودداری نمایند و کمک به گسترش زیر ساخت‌های آزمایشگاهی استان و شناسایی کمبود‌های تجهیزات آزمایشگاهی و توانمند‌سازی هر چه بیشتر آزمایشگاه‌های فعال در این حوزهنمایند. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آزمایشگاهی نیز در این میان از حضور پررنگ دانشگاهیان استان و حتی خارج از استان در تولید درآمد خود می‌توانند بهره جویند و چه بسا در سطح ملی توجه قابل ملاحظه‌ای بدست آورند.

ارسال نظر