امروز سه شنبه ‌۲۸ فروردین سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۴
پست الکترونیک ما
info@ctslab.ir
تلفن تماس
077-33342250

دفتر مرکزی :

  • بوشهر، رو به روی گمرک، ساختمان مرکز تجارت بوشهر، طبقه اول واحد هفتم
  • info@ctslab.ir
  • 077-33342250

مشاهده اخبار

بازدید اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی استاندارد از مجتمع آزمایشگاهی بازرسی چرخه طبیعت سبز

به گزارش روابط عمومی مجتمع آزمایشگاهی چرخه طبیعت سبز؛ جمعی از اصحاب رسانه در آستانه روز جهانی استاندارد از مجتمع آزمایشگاهی چرخه طبیعت سبز بازدید به عمل آورند.

در این بازدید، دکتر ایوب محمودی ،مدیرعامل مجتمع آزمایشگاهی چرخه طبیعت سبز  در گفتگو با خبرنگاران اعلام کردند که بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در حوزه تجهیزاتی و زیرساختی آزمایشگاهی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده که با این حجم سرمایه‌گذاری باید حمایت بیشتری از این مجموعه صورت گیرد.

ایشان یادآورشدند : اکنون ۵۷ آزمایشگاه همکار استاندارد در استان بوشهر فعال است که با توجه به شرایط خاص و کاهش نمونه‎ اقتصادی فعالیت‌ برخی آنها در معرض تعطیلی قرار دارد.

ایشان عنوان کردند: بیش از ۶۰ درصد آزمایشگاه‌های استان گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ دارند و ۳۰ درصد از آنها نیز در نوبت دریافت این گواهینامه هستند.

دکتر محمودی اظهار داشتند: یک شرکت بازرسی استان بوشهر گواهینامه بین المللی سورویانس (بازرسی در مبدا) دارد و چهار واحد دیگر نیز در نوبت دریافت این گواهی به سر می‌برند.

ایشان افزودند: هم اکنون واحدهای آزمایشگاهی استان بوشهر ظرفیت آزمون بیش از ۹۶ درصد از کالاهای تولیدی، وادرداتی و صادراتی را دارند.

  • برچسب‌های مرتبط:

ارسال نظر